Mina missuppfattningar

Jaha, tillbaka igen i bloggosfären. Har kikat runt lite på andra bloggar och upptäkt, till min stora förskräckelse, att jag är helt snett ute med min blogg. Det verkar som det skall vara bilder och allmänt snack om barn, kläder och annat smått och gott.

Nåväl, inte skall väl jag vara sämre än ni andra bloggare. Tänkte därför införa "dagens" outfit på min blogg.
Det var inte det lättaste att välja outfit till idag, funderade länge och väl innan jag bestämde mig. valde ett par blå bomullsbyxor av märket jobman. Till det en någotsånär matchande tröja, även den i bomull av okänt märke. En trendig och moderiktig outfit utan ett par stilade sandaler av bästa kvalitet går förstås inte för sig, så det var naturligtvis ett måste. Tyvärr syns de inte på bilden, men lita på mig Ett par ESD-skyddade sandaler i svart och rött. Stoppade ner en röd märkpenna i fickan som accesoar för att stila in till det röda i skorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0